Вирубна ручка - це овальний отвір під пальці. Її вирізають прямо на плівці. Пакети з такою ручкою підходять для легких предметів, наприклад, одягу чи документів. Але бувають ситуації, коли треба перенести щось вагоме. Шви пакета банан витримають, а ось ручки не розраховані на тяжкості, тому можуть розтягнутися і порватися. Щоб вміст не виявилося на підлозі, варто використовувати посилені пакети.
Практично на будь-якому пакеті є логотип і контакти компанії. Це популярний маркетинговий хід, який дозволяє ненав'язливо рекламувати товар чи послугу. Сьогодні доступні різні способи нанесення логотипу. Відрізняються за кількома параметрами, але схожі в результаті - зображення виходять яскравими, що не стираються при контакті з водою і не вигоряють на сонці.
Навряд чи ви купите продукт, про який немає ніякої інформації. Схожа ситуація і з пакетами без логотипу. Якщо продаєте товари в безликих пакетах, шанси підвищити впізнаваність в очах покупців знижуються.
Брендовані пакети - це ненав'язливий рекламний носій. Їх рідко сприймають, як джерело реклами, на відміну від листівок, які викидають не читаючи. В першу чергу це функціональний предмет, куди можна скласти речі або продукти. Логотип і інша інформація знаходяться в полі зору і неусвідомлено запам'ятовуються.
Пакети з логотипом з укріпленою ручкою незамінні в наступних випадках: для невеликих, але важких покупок. На ринках і в супермаркетах в ходу пакети майка. Вміщають і витримують цілий продуктовий кошик. А буває, що потрібно купити трохи, але товари тягнуть на кілька кг. Тоді замість величезної майки краще купити посилений пакет банан.
Пакети ПВТ виглядають презентабельно і підходять в якості упаковки подарунків або корпоративної продукції. Вони підходять також і для побутових цілей: вироби довговічні, тому люди використовують їх постійно для самих різних завдань - від походу за продуктами до перенесення і зберігання особистих речей.
Посилені пакети банан міцніше звичайних, вони зберігають привабливий вигляд значно довше. Тому можуть використовуватися в багатьох сферах, навіть там, де вантажопідйомність - не головна вимога. Поверхня таких виробів з логотипом гладка і м'яка, дозволяє наносити друк будь-якої складності - від логотипів до повноцінних об'ємних малюнків.
Ми вже з'ясували, що головна перевага посилених пакетів - збільшена вантажопідйомність. Вони обов'язково потрібні, якщо продаються вагомі товари. Людина просто не донесе 10 кг овочів в звичайній упаковці.
Не забувайте, що пакет з логотипом - це відмінний рекламний носій. Чим міцніше ручки, тим довше прослужать вироби. Значить споживач буде довго використовувати їх в повсякденному житті і заодно транслювати рекламне повідомлення. Тому пакети з вирубною посиленою ручкою вважаються ефективним маркетинговим інструментом.
Конструктивна зміна зазвичай стосується ПВТ-пакетів, оскільки аналоги з поліетилену низького тиску міцніші, не потребують підсилення. В результаті збільшується вантажопідйомність упаковки, що дозволяє урізноманітнити сферу застосування. Вирубними ручкам (типу «рейтер») підсилюють пакети на виробництві на стадії їх виготовлення. Для цього використовують прошарок поліетилену збільшеної товщини. Є два способи:
Холодний – поліетиленову смужку приклеюють зсередини, тому видимих змін на лицьовій стороні пакету немає. Результат непомітний і не позначається на естетиці.
Гарячий – шар поліетилену приварюють з внутрішньої сторони. Метод більш ефективний, але зовні з'являються рельєфні сліди в місцях зварювання.
Купити пакети з вирубною посиленою ручкою з логотипом високої якості за доступними цінами ви можете в нашій компанії.