Пакети відрізняються зовнішнім виглядом, розмірами, формою, вантажопідйомністю, кольором, виглядом матеріалу. Вибираючи пакети з різних матеріалів, потрібно знати, для яких саме товарів вони застосовуватимуться, визначити особливості використання (часте навантаження-розвантаження, транспортування). Крім того, при замовленні потрібно врахувати, наскільки щільним має бути пакет і з якого матеріалу відповідно до цього він має бути виготовлений.
Щільність у разі розглядається як товщина стінок пакету і вимірюється в мікрометрах (мікронах) – мкм. Від неї залежить вантажопідйомність упаковки. (На це також впливають різні фактори, наприклад, тип ручок, укріплені вони чи ні).
Пакети типу «майка» виготовляють із поліетилену низького тиску (ПНТ). Вироби виготовляють з екологічного біорозкладного матеріалу. При виробництві «майок» запаюють дно, на пакеті створюється бічний фальц для забезпечення великої вантажопідйомності – 20 кг. Пакети ПНТ дуже міцні на розрив, вирізняються високою щільністю - від 13 до 35 мкм. Витримують низькі температури, легко складаються. Їхня характерна особливість – шарудять при використанні.
Пакети випускаються прозорими, білими, із застосуванням інших кольорів. Гладка або перфорована поверхня дозволяє застосувати друк методом флексографії: зображення або логотип компанії, штрих-коди, контактну інформацію.
Головне призначення пакетів майка ПНТ - фасування харчових продуктів на ринках, у продуктових магазинах, оптових базах, упаковка великих товарів: будматеріалів (лаків, фарб, упаковок ламінату, цвяхів, будівельних інструментів, кріплення, фурнітури), товарів для дому (засоби побутової хімії), саду (грунт для квітів, розсади, покривний матеріал, плівки для парників).
За ціною пакети із ПНТ коштують дешевше, ніж упаковка із ПВТ. Цей вид упаковки варто вибрати, якщо вам потрібні міцні вироби, які можна замовити великим тиражем за невелику ціну.
На відміну від пакетів ПНТ, упаковка із ПВТ виготовляється з поліетилену низької щільності. Вироби відрізняються м'якістю, еластичністю, їхня поверхня гладка. Пакети не шарудять, їх можна легко скласти (при складанні виходить невеликий прямокутник чи квадрат).
Ці вироби підходять для нанесення повнокольорового друку зображення, логотипу, тексту. Дизайнери компанії можуть створити персональний макет. При наданні матеріалів замовником кольори вказуються на панелі PANTONE/CMYK.
У супермаркетах, на ринках, у магазинах вироби з поліетилену високого тиску використовують для фасування продуктів: як правило, це пакети невеликих розмірів, які розташовуються в торговому залі у вигляді рулону для самостійного пакування: овочів, фруктів, напівфабрикатів (пельмені, нагетси, хінкалі) , морепродуктів (креветки), м'яса, риби, курки (як заморожених, і охолоджених).
Пакети ПВТ використовуються не тільки для продуктів: у барвисте багатобарвне пакування можна покласти: коробки з взуттям, одягом у бутіках, брендових магазинах, косметику, парфумерію, канцелярські товари: календарі, блокноти, ручки; книжкову продукцію, навчальну літературу, подарунки, сувеніри.
Пакети використовують і на заходах – конференціях, виставках, семінарах для роздачі корпоративної продукції при врученні призів. Основне призначення такої упаковки – популяризація певного бренду, компанії, виробника. Пакети ПВТ є більш іміджевими, тому вони відрізняються вищою ціною.
Тому ці пакети успішно використовуються як рекламний носій. З ПВТ ми виготовляємо пакети банан, як із звичайною вирубною, так і з укріпленою ручкою. Для замовлення, звертайтесь за контактами, вказаними на сайті.